Container Icon

Outing Que, Dijj & Mye...

Geng Outing!! ^^


Outing!!
Assalamualaikum & Hi everyone!! *excited semacam pulak eyh..??hahaha*

Well, OUTING!! Aku suka pergi outing! *sapa x suka, angkat tangan!! Eyh…?*
Hurmm.. Outing aku bukan bermaksud aku pergi bersosial tak tentu pasal k..
InsyaAllah, aku outing dalam masa yang sama aku jaga adab walau memang ku akui, aku seorang gadis yang sangat gila-gila… *Alaaa~~.. Hilang keayuan.. Hohoho..*

Hari ni aku outing dengan 2 orang besties aku..
Kiranya kawan – kawan yang memang rapat dengan aku la..
Kiteorang outing 3 orang.. Hehehe.. *geng lain bz d tmpt study & obviously not at Sibu.. While Iera, busy with the preparation of his brother wedding reception*

Mula2, fetch Dijj.. Pazya fetch Mye..
Lepas ya, pergi Maybank.. I wait in the car while the girls help me to settle bout my fees. *xda parking..aku sebagai orang yang drive kreta terpaksa tunggu.. Jaga kereta..*

Setel semua – semua, jalan-jalan mission BEGIN!!!! Hohoho.. *ayat mcm x bleyh bla laa..mcm arr cool sgt..duwh.. >.<”*

Mula – mula g Petronas area Dewan Suarah.. Isi minyak kereta lerr.
Then pergi ke gudang… Dijj mok carik selipar.. Try-try la nasib..Kot-kot la jumpa something nice..
And finally.. Jumpa eyh! Like2!!

Lepas dah setel ronda-ronda di gudang, terus pergi Petronas area Teku.. Once again..?? *masih berkelip-kelip warning minyaknya… Huh!! Grrrr!!*
Next destination, Giant! Hohoho… Ronda-ronda x tentu pasal.. *ish3..no money no talk..wakaka!*
Sempat lepaking inside Giant before having lunch at Sugarbun Giant..

Next SMM, Sanyan, Sing Kwong lamak, Skolah Adik, hantar Mye, hantar Dijj then home!!
Time di Sing Kwong lamak, karok lagu Someone Like You-Adele...
Gila siot time nyanyi lagu tu... Terkeluor anak tekak.. Wakakaka...  
Pertemuan dan aktiviti yang ringkas tapi cukup menyeronokkan…..^^…..
Harap akan nada pertemuan yang turut disertai oleh rakan-rakan yang lain…

That’s all for now..
Wassalam….



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment