Container Icon

Nagging!!

Real post di fb... Hihihi

Erm, aq hairan.. Perlu ka kita meratapi perpisahan,memikirkan setiap perlakuan,mencelarukan akal dan fikiran,menuruti setiap kemahuan,demi untuk se0rang insan yg bergelar kekasih.. Y0sh.! Baru 'kekasih' k0t! Nak diratapi perpisahan atas sebab? Wei, mak abah ko masih ada la! Family members ko gk.. Kawan2 ko gk.. X perlu ko nak meratap pada insan yg 'baru' kau kenal..Memikirkan setiap perlakuan, mencelarukan akal dan fikiran, memikirkan tentang 'kekasih' tersebut.. 0h my! D0nt you have anything else to be d0ne? Hey, get a life bef0re you been carried away by that 'things' called l0ve!Menuruti setiap kemahuan? Yg tk aku x faham.. Gurlz, he's n0t yet your legal husband! Selagi se0rang anak gadis belum berkahwin, anak gadis berkenaan masih di bwh tanggungjawab bpknya.. Her pri0rity after Allah and Rasul is her parent! Things which ann0yed me, gadis2 skrg snggup mlwn kata mak bpk demi ek0t kata 'kekasih'? Hey, what the heck is that? 
Yup, maybe I l0ok like being to0 prejudise toward 'l0ve' but, the reality is there's a l0tsa kids n0waday 'lemas dlm cinta'.. Padahal umo baruk 'setahun jagung'! Makan kau pun masih mak abah yg taja.. T0pup pun mintak duit mak bpk k0t..
#nagging early in the m0rning.. Btw, slamat pg tak0rg! Assalamualaikum.. :D

Assalamualaikum & Hi everyone!! Fuyohhhh.. Panjang juak leteran di atas kan...?? Hahahaha..
Ya ialah status yang aku post di fb... Macam agak melampau pulak panjangnya...
Takorang x rasa macam ya..

Btw, ya ialah rentetan dari sebuah peristiwa... *ayat memang xbleyh blaa laa...wakaka*

K2.. Peristiwa..?? Erkk..??
Yup.. Peristiwa cinta luka... Oppss! Salah3..
Peristiwa :: Aku bukak fb dekak sahur... Time ilek2 dah setel semua2.. Tengok2 ada kawan dalam friendlist fb menangisi nasib diri, dapat kekasih yang ntah apa2... *feeling aku ----------> (-.-")*

Aku dah merati orang ya agak lamak...
Nang nya berada di dalam hunungan yang agak terkontang-kanting..
But still trying to hold on it... *org selalu padah cinta itu buta.. Tapi bagi aku, cinta tak buta.. Cuma manusia membutakan mata kerana cinta*

Bha3.. Lain kali aku merepak gik..
Sebenornyeee, hari towk aku akan meneruskan langkah ku di bumi PMU... *puitis x ayat aku.??hihihi*
Dekak towk chow dari umah..
Try to catch-up mana2 bas yang sempat...Hahaha..
Adioss!

C ya again.... Wassalam..... ^^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Masjue Masjuwita said...

setuju!!

Unknown said...

kannnnn...hahaha..macam2 bha nembiak kinek towk..lalu berleter pulangka aku.... trololololo

Post a Comment