Container Icon

I'm being bad..??

Assalamualaikum & salam sejahtera..
I'm being bad..?? Erkk..??
Apa kes..?? Hahahaha..

Datang sot aku, aku me-remove + mem-block sorang manusia ya dari fb aku..
Alahai.. Hehehe.. Pahal ka aku time ya...
Ya la jadinya bila aku dah bencik.
Seriously, I hate to HATE people....
I just don't like it.. Yaaa.. I know, bygone is bygone..!
It's just that I cant ignore it...

Sorry, bianee, maaf..

Saya mintak gilak2..
Awak, please get out of my life!
Nangga awak pun saya sik maok.. *jaik..??hahaha.a bit emo.. :')*
Macam saya pernah padah sebelom tok, awak ngan life awak & saya ngan life saya..
Cukup la dengan segala apa yang awak dah polah kat saya..
Saya nang boleh jak molah sik kisah..
Tapi mun teringat, kompom akan rasa juak sakitnya..

Tapi kan, seriously, saya nak madah terima kasih kat awak..
Mok tak kenak..?? Hahaha..
Hey, awak dah berik pengalaman baru kat saya...
Best juak.. Hohoho..

And hey, ko pergi ada gk orang yang terus-terusan ada di sisi aku..
Hahaha...There's a lotsa benefits that I get!
Alhamdulillah..

Everything sure come with a very good reason. Sooner or later we'll find it out.. :)


Bha.. Udah2 la ku ngerepak.. Ilang idea dah.. Tegal pause jap mbak nangga bol tadik.. Kui3..



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment