Container Icon

erkk..??apa..??



Hype all...Assalamualaikum dan salam sejahtera... =)
Aku sebenarnya xtaw pun daknie nak mula wat update untuk aku mpun blog towk..
Sejujurnya..aku tengah BLURR~~~!!!!
huhuhu...

gambar yang ada di atas..ialah gmbar the persons that I LOVE the MOST!!
daknya la segalanya bagi aku..
daknya la dunia aku...
tanpa daknya, payah untuk ku lalui kehidupan ku...
ku cukup SAYANG3 DAKNYA!!

ya kisah gambar ya la...
berbalik kepada aku madah aku BLURR...
ermm....
nang nya...
bukan setakat BLURR..CELARU...CHAOS...semua da lam palak ku time towk..

da kerja ku gik yang blum siap..
ermm..day by day...the responsibility getting bigger and bigger..
getting harder to manage...

tapi daknie la nak polah nak..ya la kehidupan..
semuanya mengenai tanggungjawab..
just face it kan..

hohoho..
aku tengah mencuba untuk jadi org yg positif...
chaiyo2~!

p/s :: so sad to leave home.. ='(..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment