Container Icon

F10 pt 4

Assalamualaikum..

Erkk..?? Bukan aku pernah cakap ka F10 pt 3 ya last..??
Okei2.. Idea asal memang mok buat ya last.. Tapi ada benda yang memerlukan pencerahan kat entry2 sebelom tok..


Pada insan2 yang xda tersenarai dalam list ya, bukan aku sengaja..
Tapi yang ada dalam list aku, ya jak.. Aku x taw nak point takorang dengan number brapa..
Aku x hafal..
Bukan aku lupak takorang.. Tapi mun boleh aku xmok mention nama takorang..
Ku mok kita2 jak tauk..


Okei, next.. Pada sesiapa yang terasa dengan entry yang aku tulis..
Aku mintak maaf..
Kalau ada yang agak keterlaluan ka bunyi nya, tell me directly..
Takorang taw juak daknie mok carik aku kan..?


Tujuan aku wat entry2 tok, aku mok tunjuk aku punya appreciation kat takorang and I wanna apologize for everything..
Bukan aku nak mengaibkan sesiapa..
I just don't want to have anything left unspoken....
This is the last time that I'll talk bout those... InsyaAllah..


Harap2 dah cerah la takorang dengan pencerahan aku tok..
Thats all for now.. :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment