Container Icon

Tautan Hati @ Ikatan Hati @ Jerutan Hati..??


Assalamualaikum & Hi everyone!! ^^

Since aku berada dirumah, jadi tahap kerajinan ku untuk meng-update entri di blog memang akan semakin bertambah..
Hohoho... 0_o"

Hey, bout the video above.. Have you ever seen or heard bout it..??

The wedding of 16 years old Syafiq and 14 years old Yana...

Dalam fikiran sebilangan orang...

"Waaa..Mudanyaaa...."
"Adesss...Kerja pun belum...Nak sara anak orang mcm mana..??"
"Untonglaaa... Kawen kena sponser...."

Pandangan aku, Alhamdulillah... They are married!! 

Tahniah2... Moga dapat menjalani kehidupan dengan baik..
Saling mendidik antara satu sama lain..
Semoga dapat membina sebuah keluarga yang dirahmati...

Rasulullah bersabda : Barang siapa diantara remaja yang berkahwin dalam usia muda, maka menangis lah syaitan. Dan ia (syaitan) mengeluh : Aduh celaka aku, agamanya telah terpelihara dari godaanku. (HR Ibnu 'Addi)..

Aku rasa agak kesal dengan pandangan negatif kebanyakan orang..

Macam-macam yang diperkatakan..
Oh myyy!! Both of them had been married!
Apa kata kita cuma tolong mendoakan yang terbaik..
Jangan jadi terlalu negatif.. ^^

Erkk..?? Apa cher aku bercakap pasal jodoh..??

Hahahaha.. Bukan apa.. 
Perkara ni just cross in my mind..
Hearing that there's a friend of mine who get purposed, some getting married.. Some who already married.. 

I'm glad for all of ya..

May Allah bless...
Barakallah.... 

Lalalallalalala.. Lost.. No more ideaa.. Chiaoww!!

Wassalam...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment