Container Icon

Outstation~!

ermmm..ari towk tek..ekot bos keluar...

g permai jaya....
hehehe....

cuaca time ya ok2 jak..gerimis bha...
sejok la ary..

kerja mekorang tadik...
mekorang g letak kan templates yang ada ya kat rumah2 kawasan ya...
mula2 ok la..
then, da gik terjumpa anjing!ahahaha...
lucu bha...
takut memang la takut...
tapi lucu pun ada jugak!
aneh dah aku...
mwahahaha.kecelaruan emosi bha..

kisah kenak kejar anjing tadik ya..
mula2 ok la..
aku dah sempat drop template kat sebuah umah...
time ya, anjing ya dah mula kejar c Desmond..
nya terus terjun masuk lam kereta...
dahya nak...
anjing ya dok p kejar aku pulak...
aku nak lari..
tapi aku frozen....
minda ku x membenarkan aku lari..
aku stay still jak la..
molah muka selamber..
anjing2 ya pun tengok jak aku..
ahahah
mengelilingi aku...

lepas ya...encik drive kreta g dekat ngan aku...
aku pun terjun ke dalam kereta..
dah ku dok bait2 lam kreta....aku leput2 tetak!
gila eyh...!

papun...
such a great experience la...
pengajaran nya tadik..
jangan la gabra gilak...
cool bha....
ilek luuu.....
hehehe
xda apa juak bha....

sebelom balit tadik..bos sempat bawak g mamam...
dah melantak la ku tadik...kuew tiaw~!
ahaha

tengah hari towk...
aku nak ambik adik kecik ku d skull..
then, hantar nya balit ke sekolah..
ermm..rushing la juak...
hope i can get used to it..hehehe


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment