Container Icon

blaja3!!!!!!!

salam..
kinek ku dah p sambung study..
hurmm.

mula2..
nang la susah..
p alhamdulillah..
i'm getting used to it..
boleh la dah ku adapt way of life..

kinek tengah try to adapt way of study..
chaiyo2!!

hurmm..
rinduunn gler ngan semua orang..

family especially..

ku o9 k laptop kawan ku towk..
lak dah da rezki da la laptop mpun..
towk pun ngambik kesempatan sempena molah assignment..

gasak2..

hurmm..
homesick ku dah kurang..
xda nges2 gyk dah..
hehehe

alhamdulillah..

aku juz harap haT ku ditabahkan untuk menghadapi segala dugaan idop d ctowk..
dugaan da banyak giler..

semua kerana orang..
hurmm..
aku sakit ntam orang..
aku hepi ntam orang..
nang giya lah idup ho..

ku xpat nok padah bila ku o9 gyk..
lak2 ta temu gyk k..

"aku mpun olah nang gila2..p da banyak benda boleh mengacau bilaukan aku..bantu aku untuk faham takorang..n aku akan bantu takorang faham aku..jangan sakiti aku mun ku da nyakit takorg..pandu aku agar x nyakit aT takorang gyk lain kali..i value my relationship with anyone so much!!"

huhuhu~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment