Container Icon

CompTIA A+

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Pelik kan bunyi tajuk kat atas ya.. Kebanyakan orang muungkin sik pernah dengar benda ya..
Aku, mun x g amik kursus ya hariya pun.. Sure ku x tauk juak apa kebendanya ya..
Yup!! CompTIA A+ ialah sebuah kursus... Sapa2 mok tauk lebih lanjut, aku da sertakan link nya kat cya.. Klik jak k.. =))

Nak dijadikan cerita.. Aku ambik kursus ya dalam tempoh sebulan yang lepas.. Di tempat ku study iaitu, Politeknik Mukah Sarawak.. Dan berkursus dibawah tajaan kerajaan..

Pahal perlu ditaja...??
Seriously, mahal kot mok dapatkan certificate ya! RM650 / paper! Ikut kursus CompTIA A+, then ada ujian..
Ujiannya ada 2 paper, so bayangkanlah mun kita perlu ambik 2 paper... *kira la kedirik k..haha!*


Buku 'teks' yang digunakan sepanjang kursus..  Siap ada  Cd e-learning gik ya..

Aku dah ekot abis, dah ambik kedua - dua paper.. Tapi oleh kerana aku sorang manusia yang sangat berolah.. Aku fail paper 1 nya.. Paper 2 aku pass..
Aku reseat paper 1 ya, tapi fail lagik... *duwhhhh*
Kepentingan lulus 2 - 2 paper...?
Kalau dah lulus barulah dapat proffesional certificate..
Oleh kerana aku lulus 1 paper jak, x dapat ala aku certificate ya..
Huhuhu..
"Ouh proffesional certificate, xda jodoh kita berdua.. Huhuhu..."

K la.. lain kali ku update gik.. C ya next time..... =DD

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment