Container Icon

Untuk sepanjang hayatku... =)

Aku bersyukur kepada Allah atas kehadiranmu, Wahai Kasihku...
Kau menemukan ku kepada rumahku dan kita layari bahtera bersama...
Dan kini aku ada bersamamu...
Sekarang ingin ku luahkan apa yang ingin ku katakan padamu..

Kau membuka mataku..
Aku selalu memikirkan bahawa cinta itu suatu yang salah..
Tapi semuanya telah berubah seiring dengan kehadiranmu...

Dan sekarang, dengarkanlah luahan hatiku..

Untuk seluruh hayatku, aku akan bersamamu...
Aku akan berdiri di sampingmu, jujur dan benar..
Hingga akhir masaku...Aku akan mencintaimu...Mencintaimu...
Untuk seluruh hayatku, tak kira siang atau malam..
Aku berterima kasih kepada Allah..
Kerana membuka mataku...
Sekarang dan selamanya, aku akan berada di sisimu..

p/s :: towk sebenarnya, lirik lagi milik Maher Zain....For The Rest Of My Life..ehehehe..x habis translate pun..wakaka..sengal...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment