Container Icon

saya....

Hype..Assalamualaikum dan salam sejahtera..
hehe..

ermm..rimarek, ku kuar bha ngan dak kawan2 ku..
have such a fun..
leh kata la aku spend sepenoh ary ku dengan daknya.

mula2 ku kuar ngan Mira Osman..
coz dak len time ya kdk xda free bha.

then..time kat pasa, main2 kat sanyan.
datang la chayunk c Mira...
ehehehe..
betapa kekoknya saya pada waktu itu, pada hakikat dan pada dasarnya..

terus saya kol Cik Mye..
saya mejal nya bebena..
merayu pa smua..
ahaha..
then, last2 nya tym mak nya and she got a greenlite~~!!
heppy hati beta kowh..
hahaha..

jadi..tinggal la Mira with her yuyunk kat sanyan..
aku p amik c Mye..
hehehe..
driving as good as i can..
hohoho..
control jiwa bha..
takut mendatangkan kejahanaman yang lebih teruk kepada rekod memandu saya yang sememangnya sedia terik itoo..
ekekeke

dah amik cik Mye..
twoz g pasa balit..
Mira spon mc'D~~!!
yeay!
ahaha...ustazah bha katakan..
kat St mary..
ekekeke..

dok mkn kat mc'D for almost an hour..
hohoho..
like i said..
my papa own that place..
ekeke..
ya pun lepas aku rasa chayunk c Mira dah xpat tahan kot...
dok lam kalangan mekorang...
nya diam jak bha..
jadi pendengar kepada mekorang..
hoho...
out jak la..cian nya..hehe

ouh ya..sebelom ku kuar dari mc'D ya..
ahaha..
aku terkejut bha..
coz tetiba ada orang nunggah aku bah..
menyapa aku...aku membelakangkan nya time ya.
"Nyo~!"
ahaha..ya cara nya panggil aku..
aku pun toleh la..
rupa2 nya senior aku time d poli..
geng sama kat PI PMU..
hehehe..

lucu sebenarnya aku rasa cara aku membalas sapaan nya rimarek ya..
lelaki bha..
nama nya pun ku x tauk bha!
so, what do u guys expect..??
hohoho..
nasib la aku towk jenis yang sot2 kit..
nya tunggah ya nak, lalu aku nyingo la nak..
sempat juak aku mendekat!
ahaha..
aku rasa mcm cakap kuat2 ya x best glak bha..
mcm kurang sgt propernye..

nya tyk pa ku polah..ku padah la ku cuti..
cuti sem poli...
then,aku p beramah mesra wak la ngan nya..
aku tyk la..
nya dah abis poli nak..?
nunggu nak grad jak gik..
aok juak katanya..
lalu sempat gk ku ucap tahniah..
n nya n family nya yang turut ada kat table ya tergelak..
maybe cara aku sot glak kot..
aishhh..
i dont think that is the proper way for a gurl to interact with others..
no sopan santun kot rasanya.
but that is me ooo..
sot2 bha saya..

done with story at mc'D..
then, berpecah la grup mkn semeja mekorang ya,.
Mira jalan ngan nya mpun Yuyunk..
aku jalan ngan cik Mye..
hohoh..

mek2 cik Mye p pusing2 kedai dalam sanyan ya..
jalan tapa arah tujuan..
lepas dah lejuk..
out dari sanyan..
p Warehouse.
ahaha..
cuci2 mata nengok barang2..

macam2 ada bha..
murah2 lagik...
survey la lok..
nitaw mun ada yang dikenan nak..
hehehe

lepas ya tek..
dah xda arah tuju gilak bha..
troz p serang c Bad..

dah sampei depan kantin IPD sibu cya..
kol la bad tek..
tyk nya kat cney..
bila nya madah nya d rumah..
jadinya..
kita SERANG~~!!
ahahahaha...
smpt nya kol balit tyk ku n mye dak kat cney..
bila mekorang padah depan umah nya, boleh2 nya madah bulak..
sedangkan ya nang faktanya!
ahaha..
kelam kabut jap cik Bad ya bersiap..

then..
pergi amik c Ha pulak.
hehehe..
ya best gik..nya x sdar ngan tepon..
tpaksa la makei cara manual ngejut nya..
dah sampei umah nya..
mujo jak mak nya sedar akan kedatangan mekorang depan gate umah daknya time ya..
ahahaha..
bergagan juakl la c Ha ya bersiap..

best bhs serbu - menyerbu rimarek..
yala jadinya mun aku dah datang rajin kowh..hwa3..

pasya..
aku bawak daknya tour 1 sibu bha..
ahaha..
konon nya sibu got changes bha..
ada la..
walau x banyak..

mula2 mekorang 4 g Taman Tasik Permai..
dalam kol 3 dakya rasanya..
panas bha..
hohoho..
gadis2 ayu...
ngantar dirik k sunburn..
*ayu la sangat..ahahahaha*

walau panas2 ya, sempat gk meorang berkayoh d tasik ya aeih~!
ahaha..
aku xtaw la nama benda alah ya..
tp berkayoh dalam panas di tasik..
imagine jak..
mun xpat imagine xpa la..
lak la aku rajin, ku ltk gmbar skalik..
hehehe..

lepas main kat tasik..singgah kedei runcit jap..
bli ICE CREAM~!
ahaha..
mye jak bli cgek jak ice cream..
mekorang lain beli 2 igek sorang..
ish3...
ya nang makan la mekorang..

lepas habis d permai..
mekorang pergi Pulau Li Hua..
ahaha..
mula2 mode nak snap2..
tapi last2 tek..
dok lepak2..
membongkar segala kisah..
ada jwak la snap2 beberapa pix..
x byk...

and, seriously..
by that time, i realize..
dah ada LIFE kedirik dah kita ow..
we face a lots of different things..
bla3..
ect3..

hehehe..

lepas kat Li Hua ya, hantar cik Mye balit..
sempat gik minum2 kat umah nya ya..
hohoho..
smpt gk juak ku culik novel cik Mye..
2 igek..

then g singgah jap umah Mira..
amik novel..
pinjam novel lagik..kali towk, novel Mira pulak..
hehehe..
ada 6 buah Mira bagik pinjam mun ku x salah..

dahya..
sempat pusing2..
beli kebab..
cik Bad, nya mamam kebab lam kreta..
ahahaha..sambil2 aku pusing2 carik kedei yang ada jual goreng pisang..
nang impossible la time ya!
dah kol 6 petang dakya mun x salah ku...
agak2 la bha orang nak jual goreng pisang..
ahaha..
dah tutup kedei bha orang..

last2..lepas pusing2 dan x jumpa2..
lalu hantar cik Bad dalit..
then hantar cik Ha..
then, aku hantar dirik ku kedirik balit..
hohoho...

6 lebih juak la ku sampei umah ptg ya..
tp nang cukup enjoy la..
spend time together..
walau nothing much..

k la..
rasanya..ya jak la kot aku mok tulis..
aku rasa towk la n3 ku yang paling panjang sepanjang2 ku ada blog towk..
ahaha..
apa ka mimpi ku mok nak ngerepak panjang2 malam towk..
adess..
wakakaka..

thats all..
Wassalam..
<3 <3 <3

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment