Container Icon

dugaan... =,=

Assalamualaikum dan salam sejahtera kat takorang semua...
hehe..mun ada la yang sudi singgah kat blog aQ towk..

ermm..hari towk sebenarnya aku rasa..
huhuhu..
aku cdey la..
aitzz....
tp open glerr plak mun ku cerita kat ctowk nak..
yang ku taw..
i'm not feeling good... :'(

gila bha eyh, malam tadik..
antara malam yang mengejutkan la buat aku..
huhuhu....

macam2 benda jadi...
tapi xpa la..
towk dugaan bagi aku...

peringatan untuk semua orang dan dirik aku juak...

"Dalam hidup...andai kita ditimpakan dengan kesusahan, jgn pernah putus asa..
Setiap dugaan yang mendatang, hadapilah dengan tenang n redha hati...
Sebab semestinya kitak xkan pernah dapat lari dari dugaan ya...

Ingatlah..kita diuji olehNYA bukan sekadar untuk menimpakan kesusahan kepada kita..
semua benda yang jadi..semua benda yang datang ada hikmah disebaliknya....
cepat atau lambat, kita akan menyedari hakikat ya...

Errmmmm...cuba bayangkan hidup tanpa dugaan..
what a boring life~!
duwh...
kita x dapat mok rasakan manisnya kegembiraan..
sebab kita dah terlalu biasa dengan kegembiraan ya..
at least..dugaan datang membawa kepahitan..
sampei 1 saat kegembiraan ya datang n kita merasai dapat merasai manisnya..."

salam sayang......^^......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment